Sayfalar

26 Mart 2013 Salı

Bebek mobilyası kulplarımız ve süslerimiz ;-)

Minnie Mouse benim çocukluğumun çizgi kahramanıdır . İnanılmaz çok severim :) Cipcici ve mapmasum gelir bana , o nedenle kendisinden hala vazgeçemedim .

Kızımın odasında da minnie mouse la ilgili birşeyler olsun istedim ve mobilya kulplarını minnie mouse lu seçtim.Ürünler elime 2 günde ulaştı ve gerçekten çok güzeller . İyi ki almışım :) Sitede çok fazla çeşit var , sizde böyle süsleri seviyorsanız bakmanızda yarar var derim .



bebek kulp
mobilya ve duvar süsü , arkası çift taraflı bantlı . Ben bunu kızımızın kapısı için düşündüm .

Bunları dolabının kapaklarına yapıştırırım diye düşündüm .

mobilya kulp
Bu mipminiklerde çekmece kulpları .

mobilya kulp


Çarşamba günü şifonyer ve dolabı gelecek bebeğimizin , uyguladığım zamanda fotoğraflarını koyacağım.

SARDIM SEVGİMLE !





16 yorum:

Adsız dedi ki...

Select the 5-10 keywords that have the best demand-to-supply ratio.
While maintaining the old page for it's top rankings inside the search engines we will simply use internal linking to hold the search engines like yahoo crawling that (old dusty) fully optimized page. Ask yourself "Will I be happy when landing with a page similar to this.

My web blog; http://proimblogger.com/the-best-spinner-review/

Umut Sepetim dedi ki...

Ay ay,ne tatlıymış öyle prensesin cicileri:)
Ben de oğlumun odasına saat almıştım doğmadan:)
Bebek odası konseptine uyması açısından bebek saati önemli:)
Cici günlerde kullan şepşekerimmm :*

Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

güle güle kullanın cicilerinizi canım..
saatsiz olmaz tabi:))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canımm çok güzel düşünmüşsün ben de bayılıyorumm Minnie Mouse'a :) minik prensesin odasına çok yakışcak Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin tatlım

Gurme Şirine dedi ki...

çok şeker...
bende minnie mouseyi çok severim :)

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

tatlım benim küçük şeker o güzel ailesiyle mutlu luk ve sağlıkla kullansın sevgilerimle:)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Canım benim çok güzeller, güle güle kullansın inşallah :)

VuslaT dedi ki...

Güle güle kullanın cicilerinizi..Şeker şeker kullanın..Sevgilerimle.

gun koseoglu dedi ki...

Çok tatlılaaaaaaar :)) Güle güle kullanın canım :)
evleniyorumm.blogspot.com

Şepşeker dedi ki...

Zeeeeeel , canıııııım çoooook teşekkür eder prensesimiz :)

Tatlı'dan Tuzlu'ya saatsiz olur mu hiç ? :))) Sağol canım benim ;-)

Boşnak Kızı , amin canım , çoook teşekkür ederiz ;-)

Gurme Şirineeeem , teşekkür ederiz ;-)

Defne Yaprağım :) , teşekkür ederim canım arkadaşım ;-)

İki Şehir Bir Meryem , inşallah canım benim ;-)

Vuslat , teşekkür ederiiiiiz ;-) muuucx

Gun Koseoğlu , teşekkürleeeeer ;-)

CEPAYNASI dedi ki...

güle güle kullanın:)

Koala dedi ki...

Cok begendim acaba kulplar ve stickerlar nasıl durdu cok merak ettim,acaba son halini mobilyalı resimleyebilirmisiniz? Bende arayıştayım da :(

Şepşeker dedi ki...

Teşekkür ederim Cep Aynasııı ;-)

Koala , biz çok beğendik , yeni fotoğraflar koyacağım ;-)

sevda s. dedi ki...

Çok güzellermiş bunlar ama :)

Şepşeker dedi ki...

Sevdacığım çooook teşekkür ederim ;-)

Koala dedi ki...

Merhaba, blogda yorumunuzu gördüm,mail adresim koalaninguncesi@gmail.com . Şimdiden çok teşekkür ederim. Ben de büyüyen mobilya mı alsam yoksa park yatak mı alsam bilemedim :( Şimdilik beşik ile idare ediyorum. Mobilyaların boya koktuğu söyleniyor ilk teslimatta, siz böyle bir sorun yaşadınız mı?