Sayfalar

25 Eylül 2012 Salı

Elidor Keratinology Saç Kremi


Yaz bitiminde saçlarımız daha bir özen istiyor . Çünkü deniz , kum , güneş , havuz , her akşam bir yerlere gitme telaşıyla yapılan saç modelleri , dolayısıyla  fön , spreyler, jöleler ve bir çok saç şekillendirici ürününe saçımız maruz kalarak yıpranıyor.

Bu nedenle ben 2 tane ürün denedim . Biri her sitede reklamı olan HC Hair Care saç bakım kremi ( içinde vitamin destekli olduğu yazıyor ) , diğeri ise Elidor un Keratinology ( saç düzleştirme etkisi olan )

ELİDOR un Keratinology den çok ama çok memnun kaldım . Böyle güzel hatta güpgüzel bir saç kremi olamaz. Saçları adeta yeniliyor ! Sanki saçınız hiç hasar görmemiş gibi oluyor ! Saçlarım ilk yıkamadan itibaren fön çekilmiş gibi !  Düzenli kullanıldığında ise sonuç çoook daha mükemmel!

Fakat HC Hair Care saç bakım kreminin ne işe yaradığını hala çözemedim ! Kutuyu yarıya indirdim ama sonuç alamadım . İlk seferinde belki saçım bu ürüne yabancıdır dedim ve hatta bir çok seferinde ama hiçbir seferde saçıma iyi gelmedi ! Bence boşuna masraf !!!

Elidor keratinolojy ise inanılmaz bir ürün , gerçekten ben bile bu kadar iyi olacağını ummamıştım ! Saçı boyalı olanlar içinde başka bir serisi var .
Saç kremi kullanan biri iseniz harika bir ürün tavsiye ediyorum .

saç kremi

16-tl 

saç kremi

18-tl

  • Ayrıca saçımı durulama suyuna muhakkak 3 kaşık sirke katıyorum . Saçı parlak gösteriyor ve şampuan kalıntılarını saçtan tamamen temizliyor.




14 yorum:

Sevda AYDIN dedi ki...

Senden duyup bende almıştım bu üründen, gerçekten harika severek kullanıyorum, elektriklenmeyide önlüyor... teşekkürler şepşekerim...

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

İyi günlerde kullan Canım benim ;)

hayat paylaştıkça dedi ki...

Bana hair care iyi gelmişti ama bitti yenisini almamıştım ama tavsiye ettiğiniz elidoru deneyeceğim.3kasık sirke uygulamasınıda deneyeceğim güzel fikir .Çok teşekkürler

muucrafts dedi ki...

bende denemeyi düsünüyorum :D

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Rica ederim , ben bazen sirke ile saç diplerime de masaj yapıyorum çok iyi geliyor. Kaç kaşık sirke kullanıyorsam masaj için o kadar kaşıkta su koyuyorum ;) Saç kuruduğunda hiç kokmuyor o konuda da rahat olabilirsiniz ;)

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Dene dene :) çok memnunum gerçekten ;)

EV DEKORASYON HOBİ dedi ki...

Tavsiyeleriniz için teşekkürler..Deneyecegim..Sevgiler.Aida

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Rica ederim , ziyaretiniz için ben teşekkür ederim ;) Sevgiler ;)

FADIQUE dedi ki...

bende hc nin bakım yağını kullanmıştım memnundum aslında özellikle dökülmelere çok iyi geliyor,ama biraz kurutuyor .Ama Elidoruda deneyeceğim teşekkürler:)))
http://fadique.blogspot.com/

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Yağından bende memnundum fakat kremi berbat ;)

MAVİANNE dedi ki...

önerine teşekkürler
deneyeceğim :))
şepşeker bir blogmuş burası
öpücükler

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Çok teşekkür ederim , benden de bissürü öpücük ;)

anne kaleminden dedi ki...

ben de saç kremi arıyordum, tavsiyen çok iyi oldu deneyeceğim :)

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Çok güzel bir krem gerçekten çok memnunum , sadece saç uçlarına kullanmayı unutmayalım ;)