Sayfalar

22 Eylül 2012 Cumartesi

Madame Coco %50 İNDİRİM


Madame Coco daki romantik aynaları çok beğeniyordum fakat o kadar yüksek paralar vermek istemiyordum . Çünkü evdeki dekorasyon hep aynı kalamıyor , sıkıldıkça başka şeyler deniyor insan. Bu nedenle uygun fiyatlara yeni dekorlar çok hoşuma gider :)) ( cimri miyim ? neyim ? ) 

Madame Coco %50 indirime girdi tüm ürünlerde %50 indirim var . Bu aynalar çok hoşuma gitmişti ve hemen internet sayfasınsan yaptım alışverişimi . Sizde beğenip çok para vermek istemediyseniz , şimdi bu romantik aynalara sahip olmanın tam zamanı ;)


ayna , romantik ayna

Etrafı tamamen meleklerle süslü olan ayna 39,90tl
Sadece üst kısmında melek olan ayna 27tl


ayna , romantik ayna

melekli ayna

romantik ayna

Bu aynalar ise çok ama çok uygun tanesi 14tl 

Ben henüz duvarıma asmadım , astığım zaman da bloğumda paylaşacağım . Evime çok romantik bir hava katacağından eminim ;)



S E V G İ L E D İ M !




27 yorum:

fidoş dedi ki...

bedavaymışşşşş
iyi günlerde kullan

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Kesinlikle ;)
Teşekkür ederiiim ;)

Duygu Uygun dedi ki...

grçektende pek bir romantiklermiş. güle güle kullan canım :)

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Çoooook teşekkür ederim ;)

Burcu BAYRAM dedi ki...

Çok şeker aynalar ya, ben çok sevdim. Fiyatları da oldukça uygunmuş. Evine de çok romantik bir hava katacağına eminim canım. Kocaman sevgilerle güle güle kullan... :]

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

merhaba bloğunuz çok güzel izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızıda isterim hoşçakalın:)

http://suslupuslublog.blogspot.com/

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Çok teşekkür ederiiim ;) Sevgiler ;)

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Çok teşekkür ederim , bloğuna geleceğim ;)

Sevda AYDIN dedi ki...

Aynalar çok güzeller canım, melek figürlerini çok sevdim, güzel bir alışveriş olmuş zevkine sağlık :)

fikir projeleri dedi ki...

CANIM HARİKA BİR ALIŞVERİŞ YAPMIŞSIN MUTLULUKLA KULLAN ÇOK BEĞENDİM:))))

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Canım benim çoooooook teşekkürler ;)

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

;) Teşekkürler Canım Bitanem ;)

Adsız dedi ki...

Evinin dekorasyonunu çok beğendim. Ellerine sağlık. Rica etsem tülünün ve perdenin yakından fotosonu çekip koyabilirmisin. Bende yaptıracağım aynısından. Şimdiden teşekkür ederim:)

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Teşekkür ederim , mail adresinizi verirseniz fotoğraf çekip size mail atabilirim.

Adsız dedi ki...

ebruolmez1974@hotmail.com

Teşekkürler

morpuanlıpembeçorap dedi ki...

önce bir merhaba:) madame coco dan aldıkların nefis görünüyorlar,acayip bir indrim söz konusu dünyaları almak istedim ama adet yerini bulsun diye ihtiyacım olan küçük kilimlerden bir tane aldım havlularda hala aklım..:)güle güle kullan

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Çok teşekkür ederim ,gerçekten her ürün ayrı güzel , umarım sonra havluda alırsınız ;)

Esra Sevgi dedi ki...

Bayıldım ne kadar sekerler öyle:))

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Teşekkür ederim ;)
Gerçekten çok şekerler ;)

KozmetiKcim dedi ki...

Blogun çok güzel cnm Ba-yıl-dım resmen ayrıca aynalara öldüm bittim çok ciciler güle güle kullan tatlım

Şepşekerin Fikir Evi dedi ki...

Çooook teşekkür ederim Canım ;)
bende senin blogunu cok sevdim ;)

j.d. dedi ki...

Çook güzeller!! Bende tam ayna arıyordum, çok iyi oldu postunu görmem.. Umarım hala kalmıştır Madame coco'da ^^

Şepşeker dedi ki...

Hala var tatlım ;)

Gizem dedi ki...

Çok şıklarmış! Ben de seni takipledim canım :)

Şepşeker dedi ki...

Teşekkür ederim canım ;)

Eda Dolu dedi ki...

Şahaneymiş aynalar fiyatları da çok çok uygun. Madame Coco'yu ben de çok seviyorum, bu sıralarda %70'e varan indirimleri var :)

Şepşeker dedi ki...

Edacığım , gerçekten Madame Coco nun herşeyi ayrı güzel ;-)